LOVE METERRRR

Friday, June 10, 2011

Are you ready ?

Ello , korang dah sedia nak tinggalkan kenikmatan katil , wall facebook korang yg cantik tu kepade kehodohan buku yg bernama buku teks ?Dan juga , melemahkan segala sel - sel neuron dalam otak anda ?Omg , aku tidak bersedia lagi . Nak dapat ketas pekse yg  bile , dapat markah rendah , kertas tu akan meluluhkan hati kite macam org putus cinta ? Adakah anda bersedia ? haa ?haa ? Adakah anda sanggup menghadap buku , buku , dan buku selama 5 jam beturut -turut ?Seksaan berat menanti , lagi 2 hari ? Rasenye macam semalam je aku campak buku - buku teks yg berat tu dan menghadap laptop lelame .Rase macam semalam je aku chatting ngan kengkawan kat Facebook , pastu , gi tengok Kung Fu Panda kat Pavi .Sekejapnye mase berlalu .Pejam celik pejam celik, dah tibenye aku kene bangu  kol 6 , mandi air sejuk yg terasa sampai ketulang hitam tu , pakai baju , sarapan then pergi tempat yg paling aku x suka selain tandas yg kotor , sekolah !Mummy , nak gi mandi laut lagi , then , nak jerit cam orang gile bile tengok blog dah cantik .Pastu , spend hours depan tely *Dya , pinjam , tau * (tv) tengok cite House !!! Camne nak kembalikan sume tu ??? 2 hari , je lagi nak tengok House , online lelame , pastu tido lambat . Minggu sekolah kalau nak online lelame pun x boleh terlampau . Dua malam je . 2 malam je ? Serious ni ?I 'm sure you know the answers . Haaaaah , 5 days in hell ,2 days 1 night in heaven ? That is unfair !!Betul kate dorang ,
LIFE IS REALLY UNFAIR !

2 comments: