LOVE METERRRR

Saturday, October 8, 2011

Never want this day to end

Weey , assalamualaikum . Rase macam dah bekurun lame aku tak update and jumpe dia.Sebab,many things happen,seperti,dia dah tau aku ske dia.anyway,dia datang kat karnival tadi.So generous of him sebab bagi aku pinjam selipaw dia waktu nak masuk rumahhantu.Btw,korang tau ann ape maksud gambo ni.Aku rase mende ni memang AKU.Anyway,aku masuk tandas laki just nak pukul dia.Bet Elysha wouldn't do it.Apepon,aku tetap x nak ari ni abis,kalau boleh stop kat mase tadi.Gosh,he's E-MEH-ZING!Cakap dia busuk lah ape lah,padahal dalam hati bunga-bunga *malu sudda*!Sumpah aku cakap,aku like,nak mati bile aku jumpew dia.Hati aku like,DUPDAPDUPDAP(yeah,everybody does )tapi yang bezanye,aku like x cukup nafas.EWWW,AKU SAYANGGGG DIA.Aku dah dosa-free ngan dia.Aku dah mintak maaf kat dia.Tapi enn,kalau ade lagu SorrySorry dah lame aku dedicate kat dia.Malangnya,ade lagu jiwang jewp.Heyy,aku kene adde memorials dia ni,hohoho,surat khabo Didik dia tu aku simpan.Sebab aku miss dia sangat2 . Aku harap dia pon miss aku .........

No comments:

Post a Comment